Ryeng1 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Heisann! Da våren nærmer seg med stormskritt så legger jeg herved ut vinterfelgene for salg. Disse selges i utgangspunktet UTEN vinterdekk, men kan medfølge vinterdekk evt sommerdekk mot tillegg i pris. Samtlige felger er 98 % strøkne i senter, men trenger en liten oppussing/polering i kantene. Blitt noe matte opp igjen årene. Tøffe og klassiske felger som passer GODT til E36! Litt info: Felg: 17" M-Contour ll Bredde: 8" Foran / 9" Bak ET: Husker ikke i farta, sjekkes opp. Dekk: Kan som sagt medfølge sommerdekk i dimensjon 225/45-17 og 245/40-17 for 300,- ekstra. Disse går fint 2 sesonger til, men er ikke i beste kvalitet lengre. Evt nye piggfrie vinterdekk. Alle felgene er runde og fine, ingen vibrasjon under kjøring. Ene bakfelgene har fått seg en liten kantkjøring på ca 7cm. Pris: HBO 4.500,- Kan også selges med nye Falken vinterdekk i dim: 215/45-17. Meget gode dekk, brukt én mnd. Pris inkl vinterdekk: 8.000,- Dette vil jeg si er relativt rimelig.. For mer info eller ved interesse, ta helst kontakt på tlf: 416 900 44 for kjappest svar. Felgene befinner seg på Harestua (Hadeland) 5 mil nord for Oslo. Kan være behjelpelig med levering i nærområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Oppdatert annonse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Glemt av annonsen jeg gitt! Sooolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå