exence Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Vurderer og selge turbodelene mine, da jeg ikke har tid til å bygge. Har masse deler, og selges helst komplett. Har en helt ny T3/T4 turbo fra Kimmit. Grenrør Bosch 440cc dyser Kammer Arp bolter Downpipe 3 stk mer eller mindre pener intercoolere en del rør/slanger Bunpanne med oljeretur e60 M5 elektrisk vacumpumpe boostcontroller til og ha i coupen. Oljetrykk måler, turbotrykk måler og oljetemp måler helt nye i eske (autogauge) + noe småting. Turboen jeg har nå er større enn den som er til grenrøret, så må bytte flensen til T3 (Følger med ny rustfri fra kimmit) Trenger altså Chip/sprut og toppakning og eksosen videre, ellers er dette ganske komplett til bygging. Selges bud over 7000,- Kan også få med en ekstra is turbo motor som har sitti i en e30. Sitter arp bolter i denne motoren også, men turbo og toppakning er deffekt. Grenrøret er "hjemmelaget". Kan ikke si noe på tilstanden ellers i motoren, men den må åpnes å sjekkes først. Link til turbo: http://ksr.as/product_info.php?cPath=487_21&products_id=188 Ta kontakt for bilder/info. 93263418 Remy.
exence Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Ingen som har lyst på turbodeler? Kan selges uten ekstra motoren. kom med bud?
JulianS Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Toppakningen er i orden på den motoren, den siste turen med den jagde jeg to e46 m3'er på gardermoen. Men turboen er sliten!
exence Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Ah, var litt usikker på tilstanden på den;p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Toastjern Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Vi får se når skattepenga mine kommer Kaastad!
exence Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Vi får se når skattepenga mine kommer Kaastad! Du får skrike ut
exence Skrevet August 1, 2013 Forfatter Skrevet August 1, 2013 Skal se hva jeg klarer og fikse av bilder. send en pm eller sms. Litt dårlig til og sjekke her inne ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå