bad luck Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 selger en potensiel m50b20 motor pga andre planer. motoren er kun oppstarta og varmkjørt. selges komplett med ferdig ledningsnett til e36 (elektromotive tec3r kan medfølge får nypris da det er nytt,med oppstartsmapp for motoren) litt info. m50b20. 2,5 kammer forsterka råder topp porta av tore østhus arp bolter i toppen mls 3 lags ståltoppakning nedreide org stempel diesel veiv forsterka rådelager. nytt register alu innsug (mangler og sveise på flens til spjeldhus) grenrør simens deca 690cc dyser fuel rail turbonetics gtk 450 (helt ny) komplett motor med starter,dynamo og det som skal til. gearkasse 4-pucks sinterlamell turbo smart dumpventil carbon toppdeksel selges sammlet 26000.- kan og selges i deler om ALT blir solgt. tec3r blir KUN solgt om jeg får nypris får den som er ca 20000.- ink coilenhet. sender om kjøper betaler frakt!! dette er bolt on i e36. bilder kommer!! sikkert noe jeg har glemt, men bare og spør om det er noe du lurer på.
bad luck Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 har ikke blitt bremset enda men med denne turboen og portinga så tipper jeg 450-500hk i motor ikke skulle være noe problem
bad luck Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 mangler termostathus og div på bildet. men har alt sammens liggende. carbon deksler helt ny tec3r helt ny. den vil jeg evt ha nypris for simens deca 690cc dyser helt ny turbosmart dump valve
bad luck Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 turbosmart dumpvalve ny gs til gearkasseopphen følger med getrag gearkasse i god stand helt nye magnacor pluggledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå