Gå til innhold

Hva kunne du tenkt deg å gi for denne? Pen E30,kun interrese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet den ikke skal hit men fikk ikke noe svar på salg greiene her;)

Vil bare vite hva den er verdt egentlig nå:) hadde vært fint om noen tok seg tid til det =P~

nzqpukxmz0u172zzxrpv.jpg

uxz76t8132a48cecohy2.jpg

Over: bildet av den ifjor, stort sett det samme.

advk6juzfs1w3p8ltity.jpg

over:hele understellet, tatt noe tectyl og bodylakk på.

cd1f8hsodbdh9o1gzte6.jpg

Over: bensin-bremserør antagelig orginalt fra 91.

9iiedz32vhiupwl069tb.jpg

Over: kun byttet olje her.

q58zb259sg3bwc2yx3fp.jpg

Over:service, byttet, oljefilter å olje, vannpumpe, alle reimer inkl regreim, hjullagre foran. radiator som jeg kommer på. har kvittering. har nylig byttet noen bremserør bakerst og bensinrør.

itszlt6d58pdhahr9fjl.jpg

Over: byttet bremse rør og 1 bensinrør til kobber.

info:

Er originalt en 1,8L men forrige eier har satt i 2,3L. den er ikke godkjent med den motoren men er eu godkjent til august 2013. går nok gjennom neste eu med den motoren.

bilde1 er det sommer dekk. har orginale bmw felger som vinterhjul.

Den er nesten ikke kjørt etter forrige eu og har stått i varm garasje under mitt eie( ca7måndter )

Interiør er i ganske fin stand utenom at sjåfør setet er ganske slitt/hulette men skal prøve å gjøre noe med det før salg. (kommer bilder)

kom ifra tyskland i 97.

Gått ca 220 000km

140-150 hk

Skrevet
Kanskje ikke noe "sjakktrekk"legge ut fullt regnummer på bilen samtidig som du opplyser at bilen står med en "uoriginal"motor...

Smart! takk for å sifra, tenkte ikke noe særlig på det :) folk har lite og gjøre om dem hadde skrivd ned det da..

Skrevet

20.000 kanskje..

At den ikke er godkjent med motor trekker nok ned prisen.. Hadde den vært godkjent med motor, så hadde du nok nærmet deg 30-35.000,-

Du nevner ikke noe om interiør og utstyr ellers heller.

Skrevet
20.000 kanskje..

At den ikke er godkjent med motor trekker nok ned prisen.. Hadde den vært godkjent med motor, så hadde du nok nærmet deg 30-35.000,-

Du nevner ikke noe om interiør og utstyr ellers heller.

Har ikke noen bilder av det nå, står ikke hjemme fortiden. blir oppdatert!

Men skal virkelig prøve å godkjenne motoren, men er redd og jeg ikke får godkjent det. da vil jeg eventuelt miste skilter eller noe vel? det er nemlig ikke mulig og få tak i papirer på motorn. bavaria får opp litt info på motornr men ikke selve papirene på motor.. Tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...