e34tdss Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei! Jeg har et lite elektrisk problem med min e34 525tds. Når jeg gjør noe som involverer utvendig lys (slår på blinklys, langlys, skur på lyktejusteringen) Så pleier belysningen i dashbordet å forsvinne i 5-10 sekunder før det kommer tilbake. Det er heller ikke alltid dette skjer, og det skjer helt på vilkår virker det som, men kun når jeg oppererer lys som sagt. Men det som er, er at det er ikke alt lys som forsvinner, det forblir lys i km-teller indikasjonslampe som viser om langlys er på (hvis dem er slått på såklart) Noen som vet hva dette kan komme av, eller har noen formening om hva jeg skal prøve først ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34tdss Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Når jeg skriver dashbord, mener jeg den enheten som holder speedometer/turteller osv. Vet ikke om dette er riktig navn men. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34tdss Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Bumper denne, aner ikke hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34tdss Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 bumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Prøv å bytt instrumenthus, se om noen har et du kan låne. Kan jo hende det er dårlig kontakt inni selve instrumenthuset. Dette er enkelt å bytte. Det er alt jeg kommer på.. Men sier ifra hvis jeg kommer på/finner ut noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Hey, der fant jeg noe! Problemet er lysdimme-bryteren din. Den på høyre side av instrumenthuset. Bytt den så skal det være i orden igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34tdss Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Åh, er det slik altså ? Vet at probleme kan både oppstå og gå bort ved justering av denne, tusen hjertelig takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå