e34tdss Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Hei. Jeg har nå fått min første diesel bmw, og ser at temperaturmåler på motor ikke peker rett opp. Den heller litt mot kald siden, jeg lurer på om dette er normalt, på alle andre bmw jeg har hatt har nåla peke rett opp. Legger ved et bilde jeg fant på google for å vise. Nåla står der det på bildet står "153" Noen som vet om dette er normalt? Mvh
Julian Sommer Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Helt normalt under kjøring eller bruk av varmeapparat. På sommeren derimot vil den stå rett opp igjen Spent på å høre på PM fra deg om det er gamle-bilen min du er blitt eier av Savner den bilen!
Marionette Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 På min tds ligger temp måler alltid der du beskriver, uansett årstid eller bruk av varmeapparat, slik har det vært på begge mine gamle diesel-bmw , tenkte det var normalt ?
glue Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 kan være at termostaten åpner såpass tidlig? og gjerne skal det siden det virker å være normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå