Mtech95 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 har kjøpt meg et komplett skinn interiør til min bmw e34 Alt ser nytt ut bortsett fra en liten slitasje på ene sidestøtten på førerstol! Så jeg lurer på om jeg trenger å farge opp slitasjen eller om det går å bare rense og legge i leather milk og behandle det etterpå? Her er bilde av førerstolen, sidestøtten på høyreside fra bilde som du ser er det en liten slitasje! Håper på noen nyttige tips
Julianv Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Swissvax leather healer Finn lakk-koden på setene, eller klipp av en flik fra undersiden og send inn til de.
Mtech95 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 ja va det jeg trodde, men hadde håpet jeg kunne bruke noe uten å farge opp
Julianv Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Å farge opp er den beste løsningen synes jeg iallefall.. Har faktisk akkurat bestilt meg en flaske fra swissvax til mitt Kiwi grønne interiør..
krizz95 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Kan skrive under på at swisswax sin skinnbehandling med rens, farge og lærmelk fungerer sykt bra!
Hollabaloo Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 ja va det jeg trodde, men hadde håpet jeg kunne bruke noe uten å farge opp Du kan tilføre "fuktighetskrem" og forebygge mot videre slitasje, men den eneste måten å få ting til å se "nytt" ut igjen er å tilføre skinnfarge. Swissvax koster flesk, men da får du spesialblandet farge som matcher perfekt. Forutsetter at du sender inn skinnprøve som du klipper av fra undersiden av setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå