helgehurt Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Lurer på å kjøpe nye lykter til 1-serien min. Har ikke xenon originalt så bilen ser ikkje så veldig "tøff" ut uten angel eyes. har sett litt på desse lyktene hos gsbildeler: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... er/1561910 Det jeg lurte på var om det er ein komplisert operasjon å skifte ut de gamle med disse? Og om motoren som justerer høyden på lystrålen ligger integrert i lyktene så jeg slepper å maske noe ekstra med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Det tar deg kanskje halvtime å bytte om du fjerner frontfangern. Disse lyktene er ikke xenon lykter , det er bare en linse , så du bruker vanlig h7 pære opp i dem. Kontakte går rett i den du har fra før så ikke noe løseledninger der. Motor for justering tror jeg (sånn gjorde jeg det ) tar du bare ut fra dine nåværende lykter. Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå