Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de må være E merket for og være lovlige her.

de må også være til en venstre styrt bil.

de lyktene har forresten stygge angel eyes syns jeg. de har masse prikker rundt og ikke et jevnt lys rundt iringen.

Skrevet

De der var ikke gærne, ligner på DEPO.. Må nok ha nye ringer ja, ser ut som om det er synlige punkter/pærer.. stod ikke no sted at det var for venstrestyrte biler men de er jo i latvia.. Er det xenon? Har kun xenon/HID på fjernlysa..

Skrevet

De er ganske lik originale lykter ja :) Dette er nok til halogen lykter, type H7 sokkel. Er det uoriginalt xenon-kit da? Da skal det passe overens, om det er samme sokkel.

Er nok for venstrestyrte biler.

Skrevet

Har halogen, H7 på HID også.. ettermontert/uoriginalt ja.. :) De ringene du pratet om, er det plug&play eller må det klippes og limes?

Skrevet

Må sikkert limes på ja, og ledninger må kobles (+ og -) men er verdt det.. :) Vil tro xenon kitet passer rett over da :)

Ringene fåes på www.umnitza.com

Ellers så har du UHP ringer, ligger på eBay ;)

Skrevet

De lyktene jeg linket til virker som samme kvalitet som DEPO, bare billigere. De ser jo like bra ut som DEPO kopiene og. Så billigste og beste alternativet er nok kopiene fra Latvia samt noen skikkelige ringer :)

En kompis av meg har de lyktene fra GS, er samme sjitet som ellers, masse små lysdioder som lyser opp. Latterlig pris på de og, får jo brukte Hella lykter til den prisen jo. :shock:

Skrevet

Nei har ikke bestilt enda desverre, tror jeg venter en stund. Har nettopp kjøpt ny spiller og nytt ratt.. :roll:

Usikker, du får sende han en melding å spørre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...