Jens Andreas Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 trenger stoff til setet. sliter med og finne ut kor eg skal kjøpe nytt, så eg prøver her! stoffe må ver likt dette! viss det er noken som har ein passasjer stol som de vil ha vekk, så kan eg kjøpe den og bruke trekke! helst null hull!
manta-a Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Hør med en lokal salmaker om han kan fikse det for deg =)Men får vel kjøpt nye trekk innpå te koed =)
Jens Andreas Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Hør med en lokal salmaker om han kan fikse det for deg =)Men får vel kjøpt nye trekk innpå te koed =) jedna! finne berre rygg der! og synst den var utrulig dyr!
Jens Andreas Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 hehe. neeh. ska nokk prøve å få tek i trekk til de!
hylle Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Jeg har en slik stol, med fint tøy, må vaskes dog. står i stavanger men.
Jens Andreas Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 trenger rygg os sittepute! er det de er bilde av! kan eg få bilde av den stolen ?
Jens Andreas Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Har mulig helt nytt til rygg.. pris ?
Runar-CSi Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Gi meg et bud så kan jeg vurdere om den selges. Er gått ut av produksjon så nytt kan ikke skaffes lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå