JulianS Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Trenger å finne ut av hvor mye forbrenningskammeret i m50b25tu (vanos) toppen rommer. Gjerne også hvor mye et m52b25 stempel rommer, alstså opp til høyeste punkt Må finne ut av dette for å finne ut hvilket kompforhold jeg havner på. Har lest at m52 toppen rommer 36cc og at m50b25 (nonvanos) rommer 32cc, men finner ikke noe om m50b25tu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Står litt forskjellig i katalogene! Alt fra 31-36! De er de samme i tu toppen som i M52 toppen! Når jeg har målt så har de brukt å vert ca 33.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Ok takk! Hvis det er 33 så blir det veldig bra, men med 36 så havner jeg helt nede på 10,6, vil gjerne opp på litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 10.6 bynner å hjelpe ja! De fleste av disse har jo som regel vert planet minst en gang før også! Jeg har hjerne med Fekzen chip til m50 uten vanos 2.8l vist du er interisert ! Jeg brukte den sammen med to innsugskammer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hadde det vært til vanosmotor hadde jeg klint til tvert.. havner på 11.3:1 hvis det er sånn at toppen rommer 33cc.. tviler på at den er planet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 De er jo mere en nokk! Ikke så enkelt å få mappet vist kompen er veldig høy! Med orginal motorstyring vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Jobb for fekzen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterv Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Er veldig godt fornøyd med den han laget til meg. Er ikke de som er grunnen til att jeg ikke bruker den lengere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå