winchester Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Legger nå ut bruksbilen til salgs. Det er en 1986 modell E30 320i med delvis komplett M-tech 1 styling (mangler front). Den har ettermontert Sebring bakpotte og har en veldig grom og fin lyd. Har nettopp byttet girkasse etter at rørsplinten på sjalteakslingen knakk, men med min flaks var lageren i denne kassen gåen, så den uler litt i alle gir bortsett fra fjerde. Den har gått rundt 195 000. Det er sortlakkert taktrekk og nyopptrekt hattehylle i sort skai. 60/60 Supersport senkesett. Sorte skinnpaneler på dørene. Det er nylig byttet bensintank. Bilen er EU-godkjent til 2014. Av defekter/mangler kan jeg nevne rusthull bak i bagasjerom på høyre side, ett på høyre kanal. Resten av rusten som ble funnet ved en kjapp sjekk ble tatt i høst. Her er et par bilder fra rett før det ble satt skilter på den. Felgene og grøftelysene på bildene følger ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Innbytte er ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Opp. Årsavgiften er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 bilder av rusthullene? andre feil enn at girkassa har et gåent lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Det har blitt dannet litt overflaterust på hjulbuene igjen, grunnet manglende lakk. Det ble lakket deler av taket i høst, mangler litt på takluken. Er litt småjobb med å få den helt 100%, men det er en god bruksbil. Kan få tatt bilder av rusthullene når bilen skal inn i garasjen denne uken. Jeg vil si det er til sammen kanskje maks en ukes arbeid med å få denne i topp stand (sveise all rust, lakke og polere ut hjulbuene. Det er ikke andre mekaniske feil som jeg har merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 sorry at jeg sikekrt virker som en idiot her, men ca hvor mye jobb er det å evt å bytte girkassa? Evt ta den ut å bytte lagrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Tar noen timer å bytte girkasse. Må ned med eksospotten, eksosdeksler, mellomaksel og girkassetravers, løsne girkassen og vips så er den nede. Å bytte lagerene blir litt mer arbeid, da må du dele kassen og sette den ihop riktig igjen. Disse kassene koster ikke stort heller, så bedre å kjøpe en brukt og fylle på ny olje. Kan muligens skaffe en billig kasse ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 ja må si jeg er litt intresert i denne, meget fin bil, riktig farge, passe senk, og hvis jeg ikke leste feil i topicen din, ganske nyopp pussa også. Må bare få vekk en lett sykkel sånn at jeg har noe penger å bruke først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Opp! SKAL BORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jos93 Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Ka pris tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Rundt 20 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 ka fælga so føl mæ da? 15000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg