Sweetpipe Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 I går da jeg var ute og kjørte mistet jeg plutselig all kraft. Jeg satte bilen i fri og stoppet på veiskuldra. Mannen fra Falck mente det var registerreima som hadde røket, noe jeg har hørt kan skape store ødeleggelser i motoren. Vil man normalt høre et skikkelig spetakkel dersom ventiler etc. blir ødelagt? Bilen min døde stille. Forøvrig kjørte han fra Falck bilen med starteren da han parkerte den ved verkstedet han kjørte bilen til - kunne dette evt ha skapt mer skade enn nødvendig?
LK Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Du kan ha hatt flaks,men som oftest blir de ventilras da de kræsjer med stemplene. På en kamerat sin Volvo V70 røyk reima mens den stod og gikk på tomgang,det ble fullt ventilras. Synes det er rart han fyren kjørte den på starteren når han mente det var regreim,det kan jo ødelegge mer ja. Du kan vel kanskje lyse nedi plugghullene for å se etter merker på stemplene. Event. sette på ny reim og turne motoren for hånd og kjenne etter motstand og ulyder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå