thomas_92 Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Hei, har en E34 525i '90 stående. Jeg kjøpte den til fordel for manuell kasse, og den er nå plukket ut. Så nå selger jeg enten hele bilen, eller div deler. (Bilen blir vraket før 20. Mars, pga årsavgift) Bilen var i daglig bruk. Har det meste, så ta kontakt for info. Delene utover girkassen jeg skal ha selv er lyktene framme, inkl grøftlys, Shadowline listene og grillen. Så da er resten til salgs, ikke noe rust på skjermer eller slikt. Bilen er diamantsvart. Motor er M50B25, 192hk. Motor gikk fint, brukte ikke olje eller vann. Men selges uten noe form for garanti. Km-stand : 225 000 ca Kan legge til bilder ved forespørsel. Har ikke bilder av bilen her og nå. Har også M-tech 2 ratt. Stor kjørecomp, panser, skjermer. Og en del andre småting. Er sjeldent innpå her, så om du lurer på noen kan du sende melding her; 97046962. Eller thomas.kjonsvik@gmail.com om du har god tid Bilder over alle delene kommer muligens, hvis ikke ta kontakt for spesifikk del, så skal jeg knipse
larswey Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Legg gjerne ut bilder av rattet, jeg er veldig intresert i det!
joggis Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 hvor holder du til? kan være intresert i endel deler
knoskar Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 Er en gammel annonse og bilen er vraket! Var så dum selv og sjekket ikkje datoen! Sent from my HTC One using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå