kover Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 min 89 mod 535 begynte å fuske kraftig i går kveld mistet all kraft mens den nesten døde ut hvorpå jeg ikke kom noen steder mens gikk veldig tungt og hoppet opp og ned på turtallet (under tomgang) og deretter døde ut. Ventet litt før jeg prøvde igjen og da var den grei. men i dag ettermiddag begynte den igjen, men ikke like kraftig. Nå tør jeg ikke bruke den mer, men trenger den for å komme meg på jobb :/
kover Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 skal bytte plugger og olje og hopper det fikser saken hvis ikke får jeg se på bensin pumpa... har ikke merket det så mye mer de site dagene, men det hender den tar seg en serie me fusking nå og da :/
Robkill Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Napp av stikket på luftmengdemåleren og start opp, er symptomene de samme har du lokalisert feilen. Ikke start feilsøking ved utbytting av deler. Det er dyrt og meningsløst
kover Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 var på tide med en service uansett, og har ikke merket noe på lang tid nå så håper det var alt som skulle til btw er det noen som vet hvordan man nuller ut service måleren? har en liten brikke med to knapper det står "inspeksjon" og "olje" på med en stor kontakt på som jeg tror kan brukes, men har ikke funnet noen plasser den passer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå