nichlasandre Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hei! Da jeg startet bilen igår så merket jeg at det kun var lyd i høyttalerne i hattehylla. Jeg kjenner at "bassen" fungerer i front høyttalerne, men er ikke noe diskant lyd på noen av sidenhøyttalerne eller i twetersene (øverst på siden). Noen som har opplevd dette før eller har noen tips til hva jeg kan sjekke for å evt få det til å fungere igjen? Mvh. Nichlasandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Har opplevd dette to ganger, vet ikke hva det kommer av doh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Har opplevd dette to ganger, vet ikke hva det kommer av doh.. Har det godt i orden for deg etter en liten stund eller noe? siden det har skjedd to ganger. Har du hatt den inne til reperasjon ang dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Det kommer og går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Ser du på andre tråder med omtrent same problem, er det ofte problem med radiomodulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Ser du på andre tråder med omtrent same problem, er det ofte problem med radiomodulen. Har lest en del om det ja, men jeg har tatt den ut to ganger, dratt ut alt av kabler og restarta den, men hjalp ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 bump - fortsatt ingen lyd. burde jeg sende den på feil søking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Tok den ut, og sjekka at alt av kabler var skikkelig i. Har ikke vært noe etter det. Skal sies at jeg tok ut ene høyttaleren i døra og gjorde det samme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Tok den ut, og sjekka at alt av kabler var skikkelig i. Har ikke vært noe etter det. Skal sies at jeg tok ut ene høyttaleren i døra og gjorde det samme der. Hm, jaokai. For jeg har prøvd å ta ut spilleren og ta ut alle kabler, men har ikke prøvd å ta ut høytaleren. Men vurderer å sende bilen inn på feilsøking hos Strømmen bilradio som blir det nærmeste her. de er billigere men like gode som bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nichlasandre Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå