Gå til innhold

Div feil E39 Sedan, Abs, Bagasjerom, Lys Varmeapperat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Har litt småtteri å fikse på en E39 520i sedan jeg har..

1.

Abs lampe lyser, Hadde den på Diagnose og der ble det konstatert Feil føler venstre forann... Slettet feilkoden, og nå lyser den ikke når bilen starter, men når jeg kommer opp i 30-40km/t kommer abs lyset igjen.. Skal prøve å bytte føler i morgen!

2.

Får ikke åpnet bagasjerom, eller det åpner seg ikke når det blir trykt på knappen. får åpnet det ved hjelp av nødvaieren.. Har sett etter brudd på kabler, men ikke funnet noe. Går det ann å måle om microbryteren er i orden? Den klikker når jeg trykker på den.

3. *LØST*

Hvordan bytter man pærer i Manuell Varmeapperat?! Må hele apperatet ut? Og hvilken type pærer er dette?!

LØST: Ta av alle bryterne, så sitter det 2små skruer under den til høyre og den til venstre. Så løsner hele panelet. Bak der sitter det 2pærer.. Fikk Kjøpt nye på Esso.

Mvh Vegard

Skrevet

Et par tips som jeg kan komme på i farten.

1. Bytt føleren framme kjøp på eBay for ein brøkdel av prisen på gsbildeler.no

2.Har du sentrallås på bilen.? Er det knappen inni bilen du mener.? Du kan måle på kontakten bak i bagasjerommet og sjekke om du har strøm der samtidig som du trykker inn bryteren, teip fast bryteren inni bilen.

3.Sjekk de eksploderte-tegningene på gsbilder.no.

mvh

Oakland

Skrevet
Et par tips som jeg kan komme på i farten.

1. Bytt føleren framme kjøp på eBay for ein brøkdel av prisen på gsbildeler.no

2.Har du sentrallås på bilen.? Er det knappen inni bilen du mener.? Du kan måle på kontakten bak i bagasjerommet og sjekke om du har strøm der samtidig som du trykker inn bryteren, teip fast bryteren inni bilen.

3.Sjekk de eksploderte-tegningene på gsbilder.no.

mvh

Oakland

Takker for svar. :-)

Har følere liggendes, så den blir byttet i morgen.

Har sentrallås ja, men ingen nøkler med fjernstyring. Så må ha nøkkelen i låsen for å låse opp. Sentrallåsen virker som den skal. Ingen knapp inne i bilen. Så tenke på den på bakluka.

Okey, skal sjekke der:-)

Mvh vegard

Skrevet

Byttet føleren i dag. Lampen forsvant. Men den slår inn abs uansett fart og om det er glatt eller ikke hele tiden. Er vel kanskje ett hjullager som er gåent da eller?!

Skrevet

Tror jeg har funnet problemet mes bakluken. Det er ingen sentrallåsmotor på bakluken. Det er vel denne som åpner når man trykker på microbeyteren også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...