svampen Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 selger turbon jeg egentlig skulle ha i bilen min men så må jeg heler prioritere og få bilen på veien før jeg begynner og bygge om motoren og derfor selger jeg denne. t3/t4 turbo skal holde til 400hk ish + flens til turbon som er laserskjært følger med ! den er helt ny aldri brukt kun tatt ut og prøvd ved siden av motoren. kan byttes i anlegg eller noe i den duren tenkte meg 2000 - Bud. kjøper betaler frakt evt. airbag - bud ? her er bensintryksregulatoren denne er "manuel" du stiller selv trykket du vil ha. den har bare vært montert aldri vært brukt. litt småriper etter montering men eller så er den helt nyt Bud =? koster 1000 nytt. er åpen for bytte forslag
turbokula Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Bytte Turbon i en BMW e36 320motor er ledningsnett og hjerne på den
Bjarte87 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Har mye bilstereo, og er evt int i den turboen å den btr. Hvertfall int i den turboen:-) Send pm om evt interesse for noe bilstereo. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå