Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er langt fra noe nytt fenomen. E39 jeg eide en gang i tiden hadde det samme, og da benyttet jeg vaselin på listene/pakkningene å det hjalp.. noen måneder.

Jeg hadde nesten håpet problemet var løst på en noe nyere bil, men den gang ei. Bilen min har rullet snaue 50.000 km nå, og førerdøren knirker svakt ved små ujevnheter i veien.

Blir vekk når jeg tar ned ruten 1-2mm

Bilen har alt vært innen får "vindstøy" i døren, og jeg mistenker kansje de har justert noe på døren (ikke at det hjalp vindstøyen er der enda) Kun fører siden. Ser også at gummi fra føreredøren har gnisset i gummien fra bakdøren slik at det er litt små buss som ligger i dørsiden. Ikke mye og helt på toppen.. Uansett, sett at dette alene ikke er problemet, og at listene her også trenger noe smøring (rens)

Hva og hvor kjøper jeg noe som er bedre en vaselin? Jeg har sette dette produkte fra GS

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 0439/28415

Noen erfaringer eller vet om noe annet jeg kan kjøpe fra bil xtra eller lignende

Skrevet

du skal IKKE bruke vaselin drit på dørene. da knirker detr bare mer, er du uheldig så har du nok ødelagt listene pga dette, hvis ikke bruk bmw sin orginale spray smører.

Skrevet
du skal IKKE bruke vaselin drit på dørene. da knirker detr bare mer, er du uheldig så har du nok ødelagt listene pga dette, hvis ikke bruk bmw sin orginale spray smører.

Har IKKE benyttet vaselin på e91'en... Men jeg benyttet det på en E39 en del år tilbake. ( funket fint i over et år/helt til bilen ble solgt)

Tydeligvis er BMW like kresen på listene nå som da.. Hva heter produkte jeg skal se etter? Og for man det via GS, eller annen nettbutikk? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...