ronny87 Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 noen som har den høyrefordør til e34, må ha el vindu og sentrellås pga eg trenger ledningsnettet i døren til en annen bil eg har (må være av litt gammel type 88-91mod pga låsekassen ikkje er lik på nyere) gi en lyd om du har en slik dør, helst i bergensområdet=)
540I-Bimmerman Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 noen som har den høyrefordør til e34, må ha el vindu og sentrellås pga eg trenger ledningsnettet i døren til en annen bil eg har (må være av litt gammel type 88-91mod pga låsekassen ikkje er lik på nyere) gi en lyd om du har en slik dør, helst i bergensområdet=) Har en slik komplett dør fra en 1990 520i 24vent, E34. Oxford green, Står dog 8.timer unna deg (Larvik) Men om du trenger flere dører hadde jeg hatt alle 4 pluss koffertlokk som er 100% rustfritt og kun stått på bil i 1.år etter det ble lakkert så dette er superbra da hvertfall.
petter_veit Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Jeg har en dør som er stygg som juling, men med all elektronikken hel, om dette var av interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå