Thewiz Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hei. Jeg har prøvd å søkt litt på forumet etter hvordan man bytte taklukepakning på E36 (Coupe). Regner med det er mye av det samme på disse bilene fra samme årsperiode. Noen som vet hvordan man gjør dette? Hva må demonteres for å få tilgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Mener sladjan gjorde dette på sin e36.. Om e ikke tar veldig feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Ok, skal sende han en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 trenger ikke demontere noe for å komme til. bare å kjøre takluka ned og inn i kasseten. gjorde det på min. er litt tålmodighets arbeid dersom du er nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Ok, så man trenger bare å åpne takluken helt på vanlig måte. Ser man pakningen da? Noen som vet hvor jeg får kjøpt pakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ikke på kiwi hvertfall 54128165954 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ok, så man trenger bare å åpne takluken helt på vanlig måte. Ser man pakningen da? ja man ser jo pakningen uten å åpne luka også men er nok lettest å åpne den om du skal bytte den. hehe koster 318kr på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hehe, fant den på GS. Takk for delenummeret Ok, så man trenger bare å åpne takluken helt på vanlig måte. Ser man pakningen da? ja man ser jo pakningen uten å åpne luka også men er nok lettest å åpne den om du skal bytte den. hehe koster 318kr på koed Mener du den svarte gummilisten som man ser rundt takluka? Trodde ikke dette var hovedtettningslista for takluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 jepp er den som tetter. vannet som går igjennom ender opp i dreneringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Ok, da skal det være ganske enkelt å finne ut av resten Hvordan sjekker man om dreneringa er tett på E36? Saken er at det renner litt vann inn i bilen når det regner / er fuktig, så vil gjerne få det tett. Kan jo likegodt sjekke dreneringa når jeg først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ok, da skal det være ganske enkelt å finne ut av resten Hvordan sjekker man om dreneringa er tett på E36? Saken er at det renner litt vann inn i bilen når det regner / er fuktig, så vil gjerne få det tett. Kan jo likegodt sjekke dreneringa når jeg først er i gang Oki. Har vært borti at den ene slangen ikke satt på skikkelig. Men det kan jo like gjerne være tett. Er 4 slanger tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå