Vulturous Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Det er en E39 520 som sagt, med manuell girkasse. Bilen er en 98 modell, har gått 210 000km, og har for noen år tilbake blitt byttet karosseri på. Dette er gjort på godkjent karosseriverksted og er innskrevet i vognkort. I vognkortet finner man også info om senkesettet, et TA Technix senkesett med helt nye dempere foran. Bilen har mye snadder, som blant annet original M5-frontfanger, M5-leppe på bagasjelokk, kliss nye Depo xenonlykter, sandbeige skinninteriør, Rondell D58 18"x10" bak og 18"x8,5" foran ++ Ekstremt mye nytt de siste månedene, og alt er byttet på godkjent verksted, foruten pluggledninger. Alt er fabrikknytt. Depo xenon-lykter Tåkelys Original M5 frontfanger Originalt panser Original framskjerm v.s Nylakkert framskjerm h.s I tillegg er mye annet nytt: Radiator Radiator"hus" Motorvifte Vannpumpe Framdempere med fjær (TA Technix) ABS-sensor v.f. Plugger Pluggledninger Dørhåndtak innvendig, v.f Olje Oljefilter Stabilisatorstag Strammet håndbrekk Termostat Hardykobling Avtagbart hengerfeste Toppdekselpakning Bakdekk, 255/35/18, Bridgestone, gått 10 mil cirka Bremseskiver foran (mangler kvittering) Hjullagere foran (mangler kvittering) Bilen er eu-godkjent til juni 2014. Selges med: Helt ny Pioneer DEH-4300 UB spiller Helt nye ground zero coax 5,25 høyttalere i hattehylle Helt ny Ground Zero GZTW 30T 12" Ganske ny Dynabel BF0756 6-kanals forsterker som driver oppsettet I mine øyne en rå ungdomsbil, og det eneste som trekker ned er en liten, lakkløs flekk på bakfanger, og en skade i kanal... Vil helst kun bytte i E34 istedenfor å selge, men tar imot bud om ingen er interessert i bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Sånn ca. pris? Av hvor stor betydning er skaden i kanalen? Bilde? Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Jeg er utrolig usikker på pris, kjøpte denne for 70k i høst av Mikael-B her på forumet, men er klar over at E39 520 har sunket mye i pris siden det. Er alikevel blitt påkostet flere titalls tusen så håper å få igjen litt da. Men må rett og slett være så teit og si "bud", da jeg ikke aner om bilen er verdt 40 eller 80 for å si det sånn. Kanalen kan jeg ta bilde av imorgen. Den blir mest sannsynlig fikset om bilen ikke blir solgt/byttet innen rimelig tid. Holder til i Aust-Agder, Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Kan også selges uten anlegg og Rondell-felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 ingen som har en e34 de er lei av? det meste er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Hadde du noen bilder av kanalen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 send meg noen bilder på pm innvendig, motorrom og flere utvendig (under også om du har mulighet:) kan være interressert i å bytte bort e34 min:) viewtopic.php?f=44&t=243726 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 skal få knipset et par bilder imorgen men ingen mulighet til å komme under bilen dessverre. men bilen var på salgstest hos NAF i september hvor de eneste småtingene som ble anmerket ble skiftet fortløpende, så tror det skal se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Flere bilder hadde vært inntresangt ja.. Og hverfall av skaden i kanalen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Kan du sende bilder på pm? det hadde vært knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Jeg kan være interessert i å bytte. Sender deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Fler bilder! Utrolig fin bil, akkurat sånn jeg har lyst på hvis det blir e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Eneste bildet jeg har av den foreløpig, men skal få tatt nye bilder så fort som mulig. Bilen trenger ny LMM og ny opphengsforing på mellomaksel, men det er vel en tusenlapp for begge deler om du får LMM brukt Ubrukt glasstakluke med nypris på nesten 5000 medfølger bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Hei Du har ikke flere bilder av biln ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå