Positiv Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hei Ønsker og kjøpe diff. som i overskriften. Er vel helst 2.79 diffen jeg tenker på. Må være i topp stand. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 litt ot kanskje, men hvorfor skal du ha så lav utveksling ? motoren din kommer jo til å slite mer enn noengang å blir enda dyrer å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Det er vel for å ikke ha nærmere 3000 omdreininger ved 100km. Skal montere inn en 262cr kasse. De bilene som kom orginalt med cr kasse, har 3.07 diff. Så da burde vel en 2.79 diff. gå greit. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 med 262cr kasse vil 3,07 ganske perfekt egentlig, 2.79 kan bli litt lavt kanskje, jeg ville prøvd først kjørte med 3.64 utv og 262 cr kasse på min og det gikk jo, men var litt slitsomt kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Har lest litt om hvordan folk opplever det og ha 3.07 diff på en slik kasse. Og de mener at den passer godt til bakkeløp, men at det blir masete på langkjøring. Har selv 3.25 i dag, og vet at den vil bli slitsom og kjøre med. Hadde jeg hatt flere differ og prøve meg frem med, hadde det ikke vært noen problen, men det er det dårlig med. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå