slimdiaz Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Hei, noen som vet når den elektriske kjøleviften skal slå inn? eller går den bare på air condition? motoren går ikke varm... men den elektriske viften foran går ikke.... vet at slike vifte pleier å slå inn på rundt 100 grader feks på opel.... har spurt flere folk men ingen som vet når eller hvorfor den ikke slår inn.. så jeg spørr her....
TM custom Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Den elektriske er bare til ac. Når den går har ikke noe med motortemp å gjøre
bjalle Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Den skal starte ved oppstart av bilen,systemet tar en selvtest så du rekker å se det hvis du er rask,som sagt kun til AC og varme sommerdager.
slimdiaz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 den starter ikke når jeg starter bilen... har aldri gjort det.... er det kansje fordi ac systemet mitt er tomt for gass? går ikke når jeg trykker på ac knappen heller....
LK Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Har du kjent om den snurrer lett rundt? Disse ryker vel ofte på E39 tror jeg,og du må av med frontfangeren for å få byttet :\
slimdiaz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 ja den snurrer rundt har nettop byttet den.. fikk den av uten å ta av fangeren jeg m5 front
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå