NicklasFS Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 godag! gikk nettopp til innkjøp av en BMW e39 520i med gåen toppakning av en kjenning rimelig grei stand utvendig og innvendig er em 1996 mod som i følge km har gått 175k er el ruter hele veien osv svart skinn. planer: bytte motor: blir en 2,5 (motor er hentet og er fra en 03mod bmw som har gått 180K ny eksos: 2,5 eksos få gjennom eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har et spm som jeg håper noen kan svare meg på!! Tenkte jeg skulle bytte motor i denne er en M52B20 som står I bilen nå. Der toppakningen er gåen Men har en M54B25 motor liggende fra en 2003 mod Er det bare snapp on for å si det sånn?? Eller er det helt annet lednings nett osv?? MVH Nicklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 M54B25 motoren ville ikke starte i bilen min pga startsperre.. og det var elektrisk gass Så jeg først når jeg hadde satt den nedi... så nå er den på vei ut igjen Har fått tak i toppaknings sett fra cylmo nå så når blir det M52B20 Igjen M54B25 selges til først mann med penger ligger på finn for 7000,- Men for de på bimmers 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Er ikke bare bare å bygge om til M54.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Nei det var desverre ikke det :/ men men gjort er gjort.. Får bare begynne med den andre motoren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå