LocoTonio Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hei! Tenkte jeg kunne lage en tråd om min andre BMW i mitt eie, for at andre og jeg skal kunne se progresjonen på bilen. Har eid 2 BMW'er siden jeg fikk lappen ifjor. Første bilen var en 1991 BMW 325i E30 (M50B25). Og nå den andre bilen, en 1998 BMW 535ia E39. Kan begynne litt med meg selv ellers. Jeg er født i 94, og holder til i Rogaland. Eid 3 biler med skilt, og eid en rekke motorsykler. Jeg jobber som MC-mekaniker lærling. Liker veldig godt italienske og tyske kjøretøy! For tiden eier jeg en bil (535'en) og et par motorsykler; - 2006 Aprilia SXV 550 (skilta supermotard) - 2002 Aprilia RS 125 (prosjektsykkel) - 1998 Aprilia RS 125 (prosjektsykkel) - 2005 Honda CRF 450 (ren motocross) - 2004 KTM SMR 525 (ren supermotard) Har også eid et par motorsykler uten om det (Nyere RS og R1), kan få lagt ut bilder av syklene også dersom det skulle være interessant for noen. Av biler har jeg hatt de to som nevnt over, og en '94 Mercedes C180 (solgt). 1998 BMW 535ia E39 Tilbake til BMW'en. Meget fornøyd med kjøpet. Har aldri før kjørt en så behagelig og bra bil. Kjenner ikke at jeg trenger mer hestekrefter, eller komfort. Har ikke lagt noen veldig store planer for bilen enda, men har lufta litt på tankene og tenkte jeg kunne dele dem. Mulige planer: - Nye skilter (bestilt) - Nye skiltrammer - Nye sommerfelger (sett litt på M5 E39 og Vertini Concave) - Senking - Lakkere "chromelister" svarte - Nye lykter foran og bak - M5 fangere (med 4 utblås for eksos) - Gjøre noe med lyden - Soting av bakruter (litt usikker på dette) - Xenon tåkelys - Høyere kelvin på xenon (eller i det minste få lik farge på de) - Avtagbart hengerfeste Uten om det så har jeg i grunnen ikke tenkt på så mye. MEN, var tilfeldigvis innom Vegvesenet med en kompis idag som skulle spørre angående ombygging av Audi A4 1.8Q til 2.6. Ble henvendt til kontrollør. Samtalen satte i gang, og han snakka om at det kom til å bli problematisk og nærmest umuli