Gå til innhold

Endringer i grill, E36

Ollie
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som veit om BMW gjorde endringer i nyrene i grillen mtp størrelse og utforming ila E36ens levetid?

Klipsene på min ene grill røk og datt av under kjøring:/ Kjøpte ny/brukt av en kar på finn.no. Der stod det E36. Men når eg fekk dei i posten, passet dei ikkje, var for lange. Eg mistenker at dei e til E34 breifront eller E39. Har hatt en E34 med V8 front selv, men husker såklart ikkje dimensjonene.

Help please? [-o< Vil gjerne unngå samme tabbe igjen #-o

Ole-Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrene på E36 fikk vel en litt annen form i '97 faceliften. Tror di ble litt større og rundere om jeg ikke tar helt feil, samt fikk en annen utforming på gitteret. Dersom de er bare litt for store eller små er det nok en viss sansynlighet for at du har mismatch mellom pre '97 og etter '97 :)

EDIT: LK kom meg i forkjøpet, tror de endret designet i september '96 og disse bilene ble solgt som '97 model mener jeg å huske å ha lest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom en facelift i '96, men den omhandlet vel stortsett interiøret, bilene med nye grillen var '97 modeller, selv om noen av dem ble solgt mot slutten av '96.

Viss trådstarter vil legge ut et bilde av nyrene som stod på eller de som ikke passet er det forsåvidt greit å besteme om det er pre eller etter '97 facelift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart eg kan legge ved bilder, hastet meg fort ut i vintermørket for å knipse noke brukandes:P

Og vennligst se bort i fra de noe slitne preget på bilen :cry: Mekanisk er den en perle :lol:

ycgqao9ktcqco6wk628l.jpg

Bilde 2 er med nyren som ikkje passer i altså

5dvih1nsgmc7o0c6d33o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har '97 faceliften, og har en av relativt få av disse som ble solgt i slutten av '96 ;) . Så da må du nok finne en nyre som er til '97 model eller nyere.

Den nyren du har løst der er for ordens skyld pre '97 utgaven.

Synd at det ble bomkjøp :( men håper du får ordnet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...