torko Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 hei selger - gir bort masse småtteri til E30 ikke noe gromdeler, men har hatt en donørbil, dvs har smått som nyrer under viskere viskermotor, ramme, bkf, innsug, bakrute, gasspjeldføler, bensintrykssregulatorer, bmw original cdveksler, veksler 10 cd. midtkonsoll, nyrer, grill, mansjet til brekk, baklokk til 168mm diff, styreenheter med forskjellige sluttnumre, bensinpumpe. spylervsketank. calippere, ratt, dash varmeapperat, diff, eksosmanifold, endepotte med doble rør(325), mellomaksel 320 to topper - 320, 2 lepper til å ha under originalfagner til preface, dørtrekk, bagasjeromsmatter, og sinnnsykt masse masse småtteri: tenkte jeg skulle ha litt igjen for feks diff, endepotte og noen andre ting. men ellers er det bare komme å hente deler.... noe av dette er ganske slitent, men også veldig mye bra her;) sender ikke. bor i asker spør om det er noe dere lurer på kan også nås på tlf 90 98 58 93
torko Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 ja har dashbord.. var ganske pen da jeg la den fra meg faktisk..
Laudrup Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Ja, om det er helt uten sprekker kan jeg komme å titte på det.
torko Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 var akkurat å så på det.. desverre litt sprekker her og der.. kommet etter dårlig oppbevaring desverre...men for all del fullt brukbart..
Laudrup Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Okey. Mitt har en grei sprekk på det vanlige stedet, fra den gropa oppå og ned til hanskerommet. Dette er 3. dasbordet jeg har som får den sprekken, på 2 forskjellige biler
torko Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 aha skjønner. opplever det at på senka e30, som har såppast "MYKT" karosseri skjer det, i og med at det får mer press da:/ men som sagt er du keen på et så er det bare å hente;)
Laudrup Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Ja der sa du noe, tårna får også smake av senka bil :/ Har du et bilde av dashbordet, så kan jeg jo alltids hente det
torko Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Jada. Har du et nr jeg kan nå deg på, eller sende bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå