sveinis Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Selger min 525dat 2001 modell, 283.000 km for kr 60 000 hvis noen vil ha den. Ellers fikser jeg den opp og beholder den selv. Bil med to eiere, kjøpt ny her i Bergen av forrige eier, og har fått alt av servicer hos Jæger eller hos BMW i Tyskland på ferieturer. Mye langkjørt som varebil frem til 2006 av tidligere eier som var selger. Beige sport skinninteriør med memory, varme i ratt, blå metallic, nye sommer (2xsport Conti og 2xNokian) og vinterdekk (Hakka 5 pigg) i 2012. 2012 skiftet: olje, filter, veivhusventilasjon, pollenfilter, luftfilter, EGR-termostat, ytre stabstagforinger framme, nivåsensor xenon + xenonpærer, olje- og filterskift av automatkasse med flushing, gjort hos Automatgearservice AS. Girer fint, går bra og billig, men trenger noe rep for å bli eugodkjent. Skal legge ut mangellapp så snart jeg får tid. Spør hvis dere lurer på noe!
sveinis Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Mangellapp fra EU-kontroll. Frist for kontroll er 31. mars, så får man vel en måned i tillegg. Etter kontrollen har jeg skifta høydenivåsensor fremme samt xenonpærer, så feil på lys er nå rettet. Har også kjøpt inn ytre stabstagforinger bak og indre stabstagforinger framme, men har ikke hatt tid til å skifte dette enda. Når det gjelder eksoslekkasje er dette i flexirøret mellom katalysator og mellompotte. Frontruta er ikke så slitt spør du meg, de har vært sykt strenge på denne. Det er akkurat der viskerne snur at det er slitasje. Bør kunne poleres vekk! Ellers kan det sies om bilen at den er i grei stand, men bærer jo preg av å ha gått et stykke med tanke på lakkfinish. Framfangeren er litt shabby, men det følger med kliss ny fanger uten lakk. Det følger også med nytt sett med parkeringssensorer, da en av disse har streika i framfangeren. Ta kontakt på PM hvis dere lurer på noe, så skal dere få telefonnummer og mailadresse til meg. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå