xzeron Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Mitt lille prosjekt =) Kjøpte bilen for ei lita stund sia, da eg kjøpte den var den ikkje komplett, har dreve å annskafet shadowline lister, di er jamen ikkje enkel å finne lenger =) Litt om bilen: 323 med 325 motor 85mod sebring eksos polerte grenrør (ikkje montert) m-tech front og bak m3 svart skinn ny lakka for 4 år siden, bilen har ikkje vert brukt siden =) nytt gulvteppe brock b1 16x9 mye mer: de eg har planer om: nye dekk på brock felgan 205,45 foran 215,45 bak sota front lykter m-tech side sjørt (leiter etter) m-tech 1 vinge (leita etter) pusse opp skinnet begynner å bli stift, få baksette syd i hop igjen pg av løsna i sømen Driver å sliter med i finne den plastik listene som skal være på fronten kommer mer =)
HypeTraxX Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Denne bilen har virkelig potensiale! M-Tech plasten løfter bilen flere hakk, men slike sære entusiaster mener nok at du bør bytte til orginale nyrer og fjerne lykte senkere Åssen understell er / blir det? Jeg syntes du bør skaffe coilover så du får den ned mot bakken
xzeron Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Står på 40/40 apex ja entusiaster mener sikkert at de skulle ha vært fjerna den sorte grillen å lykte senkeren men mit mål er tysker stuk med dekk strek å bra med senk detter er vell min 26 eller 27 e30 lurer på om de blir 60/60 å senkeskåler i første omgang. Viss eg ikkje kommer over et greit koilovers til en fornuftig pris. Er litt begrensa med økonomi når en har begynnt på skole igjen
xzeron Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 I dag var eg på verkstedet og pussa litt på int. i bilen =) Før : Etter: Åså har eg fåt på di siste shadowline listene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå