oajakob Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Heisann har en 99/2000 730d som mangler dekk trykk sensorer i dekkene...driver og leter på e-bay etter byttesensorer...men er veeeldig usikker på hvilke sensorer som passer min bil....noen som kan hjelpe?
oajakob Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Er jo E38 jeg har...ser at noen sensorer er 433MHZ og andre er 315MHZ....og så snakkes det om at noen biler lærer sensorene (eller omvendt), mens andre trenger programering
eilefsen Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Er jo E38 jeg har...ser at noen sensorer er 433MHZ og andre er 315MHZ....og så snakkes det om at noen biler lærer sensorene (eller omvendt), mens andre trenger programering Da må du iallefall finne ut hvem frekvens mottakeren din bruker... om det er 433 eller 315. er det noe her kanskje? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=28 er vel forsåvidt bare å søke på RDC så kommer det opp en del forskjellig. har også funnet at tirerack.com selger tpms til bmw, og de vet sikkert hvem du skal ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå