Pink Panter Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Hei, jeg testet ut brøytekanten i dag... Som dere kan se på bildene... Motorrommet fikk ganske my snø i seg, men jeg fikk vekk det meste uten tegn til skader noe sted... Etter dette kjører jeg fra Gjøvik til Hønefoss, (et godt stykke) så kjenner jeg det begynner og blåse kaldt i varmeanlegget... Jeg ser også at termostaten er på max, så jeg stopper og går ut for og sjekke, der tyter det ut fra radiatoren med gass/røyk... Jeg ser også at radiatoren ikke har fått luft siden grillen var tett men snø.. Jeg har fjernet snøen, fullt på mer kjøleveske + vann, men bilen går fremdeles varm og hvis jeg prøver og lufte radiatoren kommer det bare gass opp... Kom gjerne med hint/ tips på hva som er galt, eller kan være galt
TM custom Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Kan sikkert ta en titt vis du kommer bort med bilen
Pink Panter Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Nå har jeg taua den fra Hønefoss... Så nå har den ikke strøm, lader den nå... Har egentlig ikke lyst til og kjøre bilen når den går varm.. Hvor langt unna bor du?
Pink Panter Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Ok, nei han solgte bimmern sin... Simen her!
Pink Panter Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Jepp kan du møtes i morgen? Skal til Gjøvik i helgen og vil helst ha bilen kjørbar til da haha
TM custom Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Ja. Hvor bor du? Kan sikkert komme bort etter jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå