Tronga Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Heisann, har problem med at når jeg kjører så kan bilen bynne å kjøre seg opp på turtall av seg selv, å når jeg stopper for lyskryss så ruser den seg opp, stopper som oftest på 3k, å da blir den liggende der. Dette skjer ganske ofte! Har akkurat kjøpt bilen, å den har en luftslange som er teipet med blåteip, falskluft? Eller har detda blitt et mer konstant problem? Eller er det noen andre teorier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 ville prøvd å bytte den luftslangen i mellom lmm og gasspjeld. eventuelt sjekket tomgangsmotoren. hvilken års modell er det? er 2 typer m43 med forskjellig tomgangskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Min ruste seg også, så datt den langt ned og døde nesten, dette var falskluft. Sjekk alle slanger rundt innsug. Er mye ofte den store belgen mellom innsug og lmm som er sprukket.. men kan jo også være treghet i spjeld eller tomgangsregulator, når du sier at den holder seg på 3000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronga Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Ojjsann! Følger ikke med så mye her! Rensa tomgangsregulatoren med tunap rens av noe slag å bytta slangen mellom lmm og gasspjeld, virka som om det ble bedre, men problemet er ikke helt borte! Skal prøve å rense gasspjeldet snart! Så skal jeg spraye litt startgass rundtom for å avdekke om det er flere plasser det kommer inn luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronga Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Er faktisk usikker på hvilken modell motoren er, siden forrige eier har bytta motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå