preben007 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Heisann. Skulle starte bilen i går og syns det gikk ujevnt på tomgang. Plutselig slår motorlampa og bilen går veldig ujevnt. Når jeg får opp temperaturen opp og stopper og starter bilen så går den normalt, men motorlampa lyser fortsatt. Vil denne være der helt til man sletter feilkoden? Og noe tips til hva det var som skjedde? Bilen sto ute i et par dager i kulda før jeg startet den. Gode tips belønnes med ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 hvor i landet? er du i bergen kan jeg ta diagnose for deg. om motorlampen lyser, så er diagnose tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 har samme problemet, der forige eier fremdeles betaler for at den feilsøkes på, (lenge leve kontrakt)! De har nå byttet, coiler, plugger og skal sjekke veivhusventilasjonen i mårra. de fant en lite lekasje der sist. kunne være falsk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben007 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Er dessverre i Trondheim. Så det blir vel langt å dra for diagnose. Har skjedd en gang før men da slukte lampa etter stopp og start. Og har kun skjedd i minusgrader ute. Noen i trondheim som tar diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben007 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Bilen blir normal når den får opp temp. Det er nettopp tatt nivå 2 service... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå