raggetuss Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Hvor sitter denne plassert? Bilen er en 1993mod. Problemet er at bensinpumpe og gnist ikke virker lengre. Mistenker da EWS. Skal vel da sitte en EWS 1 i denne og IKKE en EWS 2. Men hvor sitter denne??
hao Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Du kan søke litt på forumet. Hvis jeg ikke tar helt feil nå så vil enten defekt kamakselsensor eller veivakselsensor gi slike symptomer
hao Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 FritzP skrev: 1993 mod er vel ikke ews i det hele tatt..? Du har et poeng der. Kom ordinert i 95/96 men vet ikke med 540 ?
raggetuss Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Lenge siden jeg var innom her... Nei, har vel funnet ut at det ikke er ews på denne alikevel... Noen som har tips til hva som kan være problemet med den? Fikk med meg kam og veivakselsensor lengre opp her, men andre ideer? Problemet er kort at den pluttselig en dag ikke ville starte og det finnes da ikke snurr på bensinpumpe og heller ingen gnist. En form for startsperre er det jo på den?
hao Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Ved defekt Veivsensor kutter spenning til bensinpumpe og tenning... og burde vært noe av det første man bytter ut hvis annen feilsøking ikke avdekker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå