R Andersen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Lete i en tråd for en tid tilbake hvor det var en forumbruker som hadde en fin DIY på å montere Lamin-x på lyktene på en E36. Tenker da på glasset på de runde lyktene, ikke frontglasset. Noen som vet hvilken tråd den ligger i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Det er ikke mer hokuspokus enn å dele lykten og legge film på innerglassene. Bruk en tapetkniv for å skjære løs de runde glassene og fjern alle gamle limrester, så er det bare å lime på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Hvilken type lim skal man bruke på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Jeg brukte Tec-7 når jeg delte lyktene jeg hadde på gamle E36'en min ihvertfall. Evt. dra til en bilglass butikk og spørr om og få kjøpe en tube med rutelim.. Det er kostbart, men da er du sikker på at det aldri løsner ihvertfall. Skal sies at jeg ikke hadde noe problem med mine, etter og ha brukt Tec-7 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Jeg brukte araldith lim på mine det satt i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Jeg brukte bare vanlig lynlim. Fungerer fett det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Takk for tipsene! Har en tube med Tech 7-lignende sak, så får prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Jeg dro bare limkladdene til sida.. ikke noe mer lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 du tenker på "kimmey" sin prosjekt-tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå