Fyril Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Får ikke endret tråd overskrift etter at forum har blitt oppdatert.. BIL MÅ BORT. KOM MED BUD!Hei og hopp godtfolk!Dette er en fin E36 Touring med mye ekstrautsyr.Den har rullet noen år så er den ikke perfekt. Noen bobler i lakken, men jeg vil si den fremstår som pen.Den ble EU godkjent Juni 2012, så ikke EU før 2014.Verd å nevne er:Servicehefte er fulgt fra ny til 250.000kmSenkesett (Godkjent i vognkort)Det er byttet grenrør da orginale var sprukket. (Nytt er godkjent i vognkort)18" BBS RK13 felger med relativt ny gummi(Godkjent i vognkort)Spesielle superlette felger16" Borbet vinterfelger med ny gummi dette året.Byttet bremser (Skiver og klosser)Byttet clutchFrontlys er byttet til angeleyes og xenon kjørelys.Baklys er byttet til hvite blinkereLed skiltlysAlt av orginaldeler følger med.Av utstyr så er det stor 18knappers kjørecomputer, el stoler, el vinduer, el speil, el takluke, klimakontroll, antispinn, alarm og fullt skinninteriør.Negative med bilen er:Noen bobler i lakken på bakskjerm og bakluke.Sentral lås på venstre førerdør fusker. Antar at det bare er dårlig kontakt da den hopper mellom å fungere og ikke fungere. Skal få åpnet dørpanelet og tatt en titt nå nærmeste dagene.Bremsekloss sensor er ikke festet. Lyser derfor i dash.Motor fungerer knall. Ingen ulyder, bruker ikke olje eller vann.Selv om det er mange km på den, så merker man det ikke. Og disse motorene er udødelige. Så ved å fortsette å ta vare på den med oljeskift og litt tlc, så er det nok mange km igjen på denne Er mulig det er noe jeg har glemt. Ring gjerne for spørsmål og en prat.Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Up up`n away! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fin bil, lykke til med salg! Dette var jo å veldig billig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Bytte interessant? 01 E39 Touring 520D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Bytte interessant? 01 E39 Touring 520D? Hei. Da jeg selger denne pga kjøp av ny bil så er jeg bare interessert i salg. Mulig innbytte i motard kan være av interesse, men ikke i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Barum bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke1994 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Innterisert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Innterisert ja Bare å ringe meg på Tlf: 93878765 så tar vi en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Opp til topp med ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 solgt? Nei ikke solgt. Egentlig slått fra meg tanken på å selge den, og heller bygge lekebil av den istedet. Men er du interessert så kan vi klare å bli enige:) Har ikke trykka kjøp på delene til den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyril Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Bump.Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå