Gå til innhold

Deaktivere pæresjekk i Check Control | Nord-Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt til å montere LED i tåkelys og ryggelys på E39, har prøvd før men fikk flimmer når lysene ikke var på.

Jeg skal deaktivere check control og cold-/warm check på tåkelys og ryggelys. Noen ifra Nord-Norge her som vet om et verksted hvor man kan gjøre nettopp dette?

Jeg holder til i Lofoten så det er en stor fordel at verkstedet ikke er så langt unna. Må vel finnes noe slikt i Harstad eller Narvik? Nærmeste BMW-verksted er i henholdsvis Tromsø og Bodø, noe som blir litt langt bare for å deaktivere pæresjekk.

Skrevet

Bil i Nord skal begynne å forhandle BMW, de har overtatt BMW i Bodø, når de er oppe og går vet jeg ikke.Biltrend i Harstad har folk som har skrudd BMW tidligere

Skrevet

Hadde vært utrolig bra hvis Bil i Nord har muligheten til dette, da hovedkontoret og eieren av konsernet holder til her i byen.

Men såvidt som jeg forsto er han bare eier av BMW i Bodø og hvorvidt BMW skal integreres i Bil i Nord vet jeg ikke. Hadde vært kult og fått forhandler her i byen da!

Flere forslag på verksteder som kan dette i Hålogaland (Lofoten, Vesterålen, Harstad, Narvik)?

Skrevet

Bil i Nord har overtatt Østbyen Bil, ja. Det vil også bli et navnebytte hvis så allerede ikke har skjedd. Vet også at de har flyttet flere biler fra Bodø til Svolvær for å selge de der.

Så kan jo ikke skade å høre med de iallfall :)

Skrevet

Stemmer det! Har sett sjefen cruise rundt i en Bodøregistrert 530xd F11, samt at det står to uregistrerte 1-serier utenfor Bil i Nord.

Så gjelder bare å holde håpet oppe ser jeg. :D

Skal Østbyen Bil bli Bil i Nord Bodø eller noe slikt da?

Skal stikke innom han på mandag og høre hva han har muligheter til. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...