John Kr Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 http://www.pointer.com/default.asp?catid={339C49A8-5AF9-414C-83CD-678F26616877} Hei Trenger litt hjelp, jeg har sporingsenhet i både BMW'n og båten, dette er GuardSystems sin TrackGuard jeg bruker. Dette systemet sporer bilen og eventuelt båten fra fly eller basestasjoner på bakken. Heldigvis har jeg ennå ikke fått bruk for dette systemet. Jeg ønsker mer moderne system med GPS sporing, dvs du får melding pr SMS når bilen blir flyttet noen sentimeter samt at du kan gå inn på internett for å finne bilen på et kartsystem. Linken over er til en av mange hjemmesider på dette systemet. Er det noen av dere som har erfaring med GPS tracking systemer for bil og båt? Trenger litt hjelp til å forstå systemet og ikke minst montering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Ingen som har erfaring med sporingsenheter, hmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Blir nok å velge SpotGuard fra Guard System. Da er det bare å stjene BMW så blir du tatt rundt neste sving. Får 15% rabatt på forsikringspremien med dette systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå