Clausfox Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Ønsker å kjøpe interiør til 2dørs e30! Trenger i grun kun framstoler, men om det er komplett så gjør det ingen ting. Dette skal brukes i en e21 å veit at e30 stoler ikke er bolt on i e21. Men siden det er vanskeligere å få taki så prøver jeg å skaffe ifra e30! Ønske helst blåe stoler, men kan også vurdere det meste uten om skinn! Samme om det er sport el vanelig! De burde være noenlunde i grei stand!
Jås Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Har blåe framstoler til e21 i god stand om det er av interesse. Standardstoler.
Clausfox Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Har blåe framstoler til e21 i god stand om det er av interesse. Standardstoler. Veit det men synes det var litt dyrt! Også er det 7timer kjøring hver vei hehe
Jås Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Hehe,ok,husker ikke hva jeg sa jeg ville ha jeg? Du vet nå om de vertfall...
Clausfox Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Hehe,ok,husker ikke hva jeg sa jeg ville ha jeg? Du vet nå om de vertfall... 2000,- Ja gjør det Frister jo selvfølgeli!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå