Gå til innhold

Åpne panser på e36

bmwJon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Skulle dra i spaken i bilen for å åpne panseret, da det plutselig ikke skjedde noe framme på låsene. Hører at wiren beveger seg der framme, men vil ikke åpne seg. Tok ut ene nyren å fikk opp låsen på HS, men den på VS er verre...

Noen som vet om en lur måte å få opp panseret?

Mvh jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skulle dra i spaken i bilen for å åpne panseret, da det plutselig ikke skjedde noe framme på låsene. Hører at wiren beveger seg der framme, men vil ikke åpne seg. Tok ut ene nyren å fikk opp låsen på HS, men den på VS er verre...

Noen som vet om en lur måte å få opp panseret?

Mvh jon

Hjelper det å dytte panseret ned mens en står å drar i spaken?

Eller har waieren ryki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis waieren har røket kan du enten skru av dekslet der spaken til panseret er, hvis du er heldig så kan det være at den har røket helt nede med spaken, og da kan man ta en tang og få dradd i denne. hvis ikke så kan man ta ut det ene blinklyset (på høyre siden) og få fat i waieren derifra og få låsna låsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarte jeg å nå waieren fra under fronten og dro til...men endte med at den ble dratt ut av låsemekanismen og er fortsatt låst:-/ noen som har en ny ide til meg, eller må jeg rett og slett meisle istykker låsen fra bakom ene nyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...