Virtual Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Som overskriften sier så trenger jeg en ny bil. Jeg fikk en litt dårlig start på helgen, min e39 brant opp i dag:( Jeg ønsker omtrent samme bil igjen. e39, 1996 til 2000 modell, gjerne stasjonsvogn eller sedan med nedfellbare bakseter. Mørk farge, mørkt interiør. km.st ikke over 200000. Prisklasse 40 - 50 tusen. Håper det er noen her inne som har en god bil til salgs,trenger raskt en ny bil. Jeg holder til i Bergen så det hadde hvert greit med noe i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 jeg har en e39 528iat Blå med sort skinn interiør, km standen er 220 000 men motoren går som en drøm. nye bremseskiver foran og bak, nye klosser foran og bak, nye håndbrems klosser bak, nye hjullager fremme hengerfeste som tar 2 tonn +++ må bytte en hastighets sensor til høyre bakhjul som følger med og setebelte sensor før eu kontroll- blir din for 48 000 ferdig reg inkl årsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå