Moeraa Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Hallais igjen, har en e39 520IA 2003 Reperasjoner som er gjort: Har nå fått opp motor lyset igjen.. , har bytta plugger, coiler, og reparert en lekasje i Veivhusventilasjonen. Symptomer Når det er mellom 5-8 minus grader så sliter den veldig på tomgang, og stopper etter ca 40 sec. Da kommer motorlyset på, men hvis jeg da kjører bilen varm, å slår den av og på, så kan det hende lyset er borte. av og til... Hvis jeg gir den en kickdown og kjører på litt etter det, sånn at jeg kommer opp i ca 120 - 130 en plass, så kommrer motorlyset på. da pleier den å være på i ca 12-24 timer, før den slukker. Hører også at det i ca 5 min etter at jeg har slått av bilen, fremdeles durer fremme i grillen en plass, høres nesten ut som en motor som går. (pumpe?) Har hatt bilen på diagnose hos BMW. der kom det opp feilmelding på feiltenning sylinder 1 & 4 Dette begynner å bli veldig irriterende, så hadde vært flott å få det fiksa Håper på svar:)
bjalle Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 vanligste feil når lampa lyser er defekt LMM,lamdasonder,svak bensinpumpe,dårlig batteri(på grensen til defekt)coiler,løse tennplugger, ville begynt med å koble vekk LMM for å se om den slukker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå