piter Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Hei Jeg skal bygge 2,7 sugetrim. og lurer på litt om dette. Har dere andre forslag en det jeg har skrevet så kom med det. her kommer noen spørsmål. bygge om til gasser? eller ha insprut? bruker: 325e blokk? 325e veiv/råder? 325i insug? 325i stempler? 325i topp? Andre ting jeg bør bytte? større ventiler? porte topp? større dyser? større lmm? hardere ventil fjærer? Hvilken kam anbefaler dere? Takk på forhond Mvh
Joachim Fjeld Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Stempler og topp fra i, sammen med råder og veiv fra e = 2,7l. Plan ned blokken 2,05mm og du har over 10:1 i komp.
piter Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 flere som har oppskrift/erfaring om dette?
Morty999 Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 flytt over topp fra b25 så er du i boks, 325e motoren er 2,7l fra før
Morty999 Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 hvorfor det ? å bruke komplett 325e bunndel med 325i topp så skal dette gå fint. mange som har gjort dette ?
Joachim Fjeld Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 "i" stemplene gir høyere komp, best å flytte de over i det minste?
Joachim Fjeld Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Min er ferdig, men ikke satt på toppen enda. Skal måle klaring mellom ventil/stempel før oppstart. Bilen er et stykke unna uansett.
piter Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 hmm, så egentligt bare veiv og råder fra 325e inn i en i blokk er letters? og ledningsnett og hjerne(chipa) fra i motor?
piter Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 best å bruke preface eller facelift motor? eller er de like?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå