Vmaxx Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Har trelister inni bilen, vil gjerne skifte dem ut.. men til hvilken farge? Passer svart til grått interiør/seter? Hva syns dere? Er det noen som kan photoshoppe svarte eller andre lister? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 viewtopic.php?f=1&t=243271&hilit=dynavin Her er mine lakkert, men tror denne fargen blir kjedelig i din bil mtp interiør fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har sett bilen din og syns den ser meget bra ut! Ja tror kanskje det vil se litt rart ut med alulister. Heller mer mot svart, men har tilgode å se svarte lister med mitt interiør så jeg vet ikke hvordan det vil se ut.. er det lett å lakkere disse selv? Evt film/folie? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Har sett bilen din og syns den ser meget bra ut! Ja tror kanskje det vil se litt rart ut med alulister. Heller mer mot svart, men har tilgode å se svarte lister med mitt interiør så jeg vet ikke hvordan det vil se ut.. er det lett å lakkere disse selv? Evt film/folie?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takker for det, tror heller du skal velge svart/mørk blå på dine.Tror det blir finere, eller få lakkert listene i den fargen du selv vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Finnes originale lister i mørk blå også? Er det noen på forumet som kan photoshoppe dette? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Jeg hadde noe som het titanlister i min E39 med beige interiør. Så egentlig ut som mørklakkerte alulister hvor man kunne se metall konturer gjennom den mørke lakken. Jeg synes listene i seg selv var veldig kule/fine, men det ble en litt for hard kontrast mellom lys/varm beige og veldig mørke lister i min bil. Uansett, tror de hadde funket veldig bra med grått interiør og et fornuftig alternativ til pianolakk lister som fort blir veeeldig svart. http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... .37.00.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Disse kjøper du viewtopic.php?f=14&t=251791 Blir good tipper eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Ja har sett dem, bydde på dem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå