Gå til innhold

Hvilken farge på interiørlister?

Vmaxx
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett bilen din og syns den ser meget bra ut! Ja tror kanskje det vil se litt rart ut med alulister. Heller mer mot svart, men har tilgode å se svarte lister med mitt interiør så jeg vet ikke hvordan det vil se ut.. er det lett å lakkere disse selv? Evt film/folie?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bilen din og syns den ser meget bra ut! Ja tror kanskje det vil se litt rart ut med alulister. Heller mer mot svart, men har tilgode å se svarte lister med mitt interiør så jeg vet ikke hvordan det vil se ut.. er det lett å lakkere disse selv? Evt film/folie?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Takker for det, tror heller du skal velge svart/mørk blå på dine.Tror det blir finere, eller få lakkert listene i den fargen du selv vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe som het titanlister i min E39 med beige interiør. Så egentlig ut som mørklakkerte alulister hvor man kunne se metall konturer gjennom den mørke lakken. Jeg synes listene i seg selv var veldig kule/fine, men det ble en litt for hard kontrast mellom lys/varm beige og veldig mørke lister i min bil.

Uansett, tror de hadde funket veldig bra med grått interiør og et fornuftig alternativ til pianolakk lister som fort blir veeeldig svart.

http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... .37.00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...