trimchip Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 1990 BMW 535 Delebil. Bilen selges fortrinnsvis som hel bil. Karrosseriet er dårlig, bilen har fått juling på Isbanetreff. Bilen var EU ok 2 mnd før den fikk karosseriskader. Det er mye gode/attraktive deler på bilen. Bilen er komplett og kan prøvekjøres. Jeg ser for meg følgende priser som realistisk for de gode delene: • God M30B35 motor og 5 trinns manuell. Software emulert på Autobahn. Målt 244 Km/t med GPS. Komplett motor og gearkasse – 6000 kr. • Komplett 535 bakhjuls stilling med M5 3,6 diff (3,91:1 LSD) – 5000 kr • Skinn interiør med elektrisk sport skinn stoler foran - 3000 Ellers så er det elektriske vinduer, soltak og Bilstein understell på den. Det sitter pr dd også veltebøyle (halvbur) i. Bilen har gått 8:58 BTG på Nurburgring i den utførelse den befinner seg i, minus karroseri skadene. Kjapt overslag på resten av delene – 2000. Vrakpanten er 2500 kr i 2013.02.24 Jeg er mest interessert i å kvitte meg med hele bilen, og lar den gå for 15000 slik den står i bakgården. Vennligst ingen skambud, da får den heller stå til neste isbanetreff Er ikke tilgjengelig på telefon før i midten av neste uke. Send en mail til tilbud@trimchip.com og oppgi ditt tlf nummer så kontakter jeg deg. Mvh Norman
trimchip Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Det er forresten ny foringer i "bjelke" til bakhjulsoppheng og ny frontrute i den for ca 2 år siden.
trimchip Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Er tilgjengelig på 934 67791 i helgen. Denne bilen har alle de "rette delene". Mrk at bilen var EU ok 2 mnd før den ble karrosseri skadet. Øvre fjærbeins lager VS er defekt,ellers er hele understell, bremser motor osv i meget god stand.
RedCab Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 har du baksetet i skinn også? Er på jakt etter komplett sett med seter av denne typen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå