TurboOve Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Vurderer å selge min 320i coupe! God bil, helt å pent interiør! Bilen har ingen stygge skavanker! Bilen er gått 179000km Bilen skal være eu ok før salg! Så kommer det coilovers på den! Bilen er godkjent senka! Prøvemontert med litt grønne bås hjul! Men var litt vell mye gummi fram! sånn står bilen nå..!! Pris ikke under 50-60k Får også tak i meg på tlf! 98673720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Disse grønne delene? why? Og whordan lakkering er det på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Why not!? skikkelig lakk vell.. felgene er sandblåst, grunnet å lakkert med glasurit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 synes bare det så litt rart ut med grønne deler på rød bil (hadde kanskje passa bedre med svart bil?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 litt av meningen at det skal skille seg ut.!! kan ikke ha noe som ALLE andre har.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Smaken er som baken ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Hehe jaja så la vær å se på da vell! Faen mye klovner som er perfekt, veit det beste å kan alt over alt altså! Er du ikke inntrisert eller vil ha bilen så finn dere andre plasser å kjede dere på enn på min salgsanonse! TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Hvis den siste der var retta mot meg, så er jeg faktisk intresert i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddyboy Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Kor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg holder til i KRISTIANSUND.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Ikke noen som vil kjøp en så nær som strøken e36 !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ikke noen som kjøp altså!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Hmmm!! lettere å selge de med skilt!? Å legg den på finn.no!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Du skal nok få den solgt rimelig fort om du får skilt og legger den ut på finn Rimelig strøken bil du har ! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå