Bjarte87 Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Då var det på tide og kansje selge motoren som stod i før eg byttet til s38b38. Enormt sprek motor, som vistnok skulle vert overhalt og div før eg kjøpte bilen motoren stod i. Var og eit rykte om 2,7 veiva, men har ikkje åpnet og sett etter kva som er gjort. Så selges evt som org, eller muligheter for og finne ut ved delenr eller utsene forskjell? Hjerne og ledningsnett blei kobla i frå og tatt med motoren. Så er 98% komplett. Har "lånt" clutch slave pumpa på gearkasse huset, og evt ein vacum slange. ellers bra komplett. Står getrag på kassen, eller virker den fin og god. Grenrøret kan følge med evt. clutch var fin. Selges helst samlet, men alt er muligt.. Står i Ytre Ålvik (hardanger i Hordaland) om nokon finner interesse. 1 Time+ fra Bergen, og 40 min frå Voss.
Bjarte87 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Er litt usikker på kva noko sånt er vert, men vil vel ha mest muligt egentli.. Men trenger og penger til gromdeler som skal på e30 banebilen min, så selges for det eg kan få for den. Som sakt helst komplett, men og mulighet for og dele opp om andre er int i gjenværende. Har ein film av motor minutter før den blei tatt ut, vist folk vil høre gangen i motoren. Litt tikking var det men ikkje unormalt masse. Fin og jevn gange. Kan og evt opne opp bunndel for og fastslå kva veiv som står i osv, evt ta kontakt med forgje eiger for informasjon om kva som blei gjort under overhaling. Mvh
Bjarte87 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Bud over 7 t som den står no. Med gear,clutch, el nett, grenrør og div. Neste helg om ingen har kjøpt, tar eg den inn på verkstedet og ser over innvendigt osv. Mvh
Bjarte87 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Bump.. Er heime i helge, så kan evt ta å se over bunnen.
stenerz1 Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 En kompis er int. i alt for 7.000. Mulig å få frakta den fra f.eks Bergen med hurtigrute nordover??
Bjarte87 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Hei stenerz, tror eg venter litt før eg må kjøre den til byn og sende den avgårde for 7000.. Har vert dorlig med tid og mulighet til å fått sett kva veiv som står i blokka.. Hjernen er eg ikkje sikker på kor kom frå, men vil helst få selt alt samlet, men kan sjekke nr på hjernen da:) Mvh
stenerz1 Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 mulighet for å få sjekka pris på frakt nordover? han betaler
Bjarte87 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Frakt nordover med fks hurtigruten ville komt på ein 1000 lapp kansje om dei hadde villa sendt den.. Henta bmw,n min i Ålesund og betalte vel under 1000 lappen for bil hvertfall (ned til Bergen) Så kan vel ikkje koste mye meir en det for ein palle. Men ellers ville det no blitt transport med lastebil og evt litt over 1000 lappen ville eg trodd.. Men hadde vert best og fått selt komplett, evt uten grenrør siden det var mye interesse for det.. Komplett motor som bare er og sette i bil og starte burde no vert intresant for noen..? Mvh
Bjarte87 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Opp.. Står og venter på og bli satt i bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå