Gå til innhold

m20b25 m gear og el.nett/hjerne ++ SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då var det på tide og kansje selge motoren som stod i før eg byttet til s38b38. Enormt sprek motor, som vistnok skulle vert overhalt og div før eg kjøpte bilen motoren stod i. Var og eit rykte om 2,7 veiva, men har ikkje åpnet og sett etter kva som er gjort. Så selges evt som org, eller muligheter for og finne ut ved delenr eller utsene forskjell?:)

Hjerne og ledningsnett blei kobla i frå og tatt med motoren. Så er 98% komplett. Har "lånt" clutch slave pumpa på gearkasse huset, og evt ein vacum slange. ellers bra komplett.

Står getrag på kassen, eller virker den fin og god. Grenrøret kan følge med evt. clutch var fin.

Selges helst samlet, men alt er muligt..

Står i Ytre Ålvik (hardanger i Hordaland) om nokon finner interesse. 1 Time+ fra Bergen, og 40 min frå Voss.

i7vdgaxbe96zq9rcomit.jpg

w6jectasjjv5fdzgohh2.jpg

8prv5ci7z2nobxekzciw.jpg

ya9ir5bw396cs55bulg7.jpg

e2mecop9p5ptjs6oq9a7.jpg

Skrevet

Er litt usikker på kva noko sånt er vert, men vil vel ha mest muligt egentli..

Men trenger og penger til gromdeler som skal på e30 banebilen min, så selges for det eg kan få for den. Som sakt helst komplett, men og mulighet for og dele opp om andre er int i gjenværende.

Har ein film av motor minutter før den blei tatt ut, vist folk vil høre gangen i motoren. Litt tikking var det men ikkje unormalt masse. Fin og jevn gange.

Kan og evt opne opp bunndel for og fastslå kva veiv som står i osv, evt ta kontakt med forgje eiger for informasjon om kva som blei gjort under overhaling.

Mvh

Skrevet

Bud over 7 t som den står no. Med gear,clutch, el nett, grenrør og div.

Neste helg om ingen har kjøpt, tar eg den inn på verkstedet og ser over innvendigt osv.

Mvh

Skrevet

Hei stenerz, tror eg venter litt før eg må kjøre den til byn og sende den avgårde for 7000..

Har vert dorlig med tid og mulighet til å fått sett kva veiv som står i blokka..

Hjernen er eg ikkje sikker på kor kom frå, men vil helst få selt alt samlet, men kan sjekke nr på hjernen da:)

Mvh

• 2 weeks later...
Skrevet

Frakt nordover med fks hurtigruten ville komt på ein 1000 lapp kansje om dei hadde villa sendt den.. Henta bmw,n min i Ålesund og betalte vel under 1000 lappen for bil hvertfall (ned til Bergen) Så kan vel ikkje koste mye meir en det for ein palle. Men ellers ville det no blitt transport med lastebil og evt litt over 1000 lappen ville eg trodd..

Men hadde vert best og fått selt komplett, evt uten grenrør siden det var mye interesse for det..

Komplett motor som bare er og sette i bil og starte burde no vert intresant for noen..?

Mvh

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...