Gå til innhold

E28 s38 turbo 722whp 834nm vurderes solgt

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er dette den som vrei av akslinga i kassa? Meina eg kjenne ein bekjent som har hatt verksted i samme bygg som den bilen der, han heite Rune Eikevik...

Skrevet
Er dette den som vrei av akslinga i kassa? Meina eg kjenne ein bekjent som har hatt verksted i samme bygg som den bilen der, han heite Rune Eikevik...

Det stemmer.

Skrevet

Det stemmer.

Han har fortalt ein del om denne, meget rått oplegg ;) Lykke til, meget rå bil du har fått deg :D

Skrevet
Har jo bremset 722 hjulhester med en precision pt88, så vil ha minst like mye effekt over et bredere register.

pt88 er en meeget trig turbo. skulle hvert en pt7175 på denne. men da må du bygge om til t4 flens..

Skrevet
Har jo bremset 722 hjulhester med en precision pt88, så vil ha minst like mye effekt over et bredere register.

pt88 er en meeget trig turbo. skulle hvert en pt7175 på denne. men da må du bygge om til t4 flens..

Ja, men nå ser jeg at Ppf har gode tall med div BW turboer, og der er det jo endel med t6 flens, så en 475 eller 480 ser jeg for meg som et godt alternativ.

Skrevet

ja den var extremt kjørbar og fin med 475. tror jeg hadde 1.32 hus på den. bremsa den med samme turbo bare med annet innsug etter dette papiret og da ble det enda bedre respons:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...