staashe Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg er den heldige eier av en 2003 E46 diesel! Som mange før meg, ønsker jeg å "piffe" den opp litt. Carbon emblem og andre småting er unnagjort; Lykter og chip er neste på agendaen. Bilen min er lys sølvfarvet (Har ikke fargekoden her nå) og det jeg lurer på, er hva dere ville gått for av baklys: Sotet LED eller vanlig LED baklys? Jeg bor i nordland, mer eksakt Mo i Rana, og ønsker ikke å hive i hvilken som helst chip. Noen erfaringer i nærheten? Burde jeg heller gå for powerbox? Alle svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Fargen er forresten "Titansilver" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Angående chip ville jeg gått for de fra www.scandinaviachiptuning.no Har samme bil, og jeg kjøpte denne: http://www.scandinaviachiptuning.no/?me ... ductid=109 (gikk for supreme-modellen framfor extreme-modellen, da fjernkontroll og 2hk mer ble litt lite ekstra i forhold til prisforskjell) Bilen ble straks mye mer responsiv på gasspedalen og det virker som draget er med hele veien fra bunn til topps! GÅR SOM EI KULE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hvor lenge har du hatt denne chippen/powerboksen? Bare "plug N' play"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvor lenge har du hatt denne chippen/powerboksen?Bare "plug N' play"? Har hatt den i ca. 3mnd Relativt bare plug n' play. Du plugger den inn i kontakten på motoren og setter den gamle kontakten på ledningsnettet til chippen! Du får en meget detaljert og nøyaktig bruksanvisning på mail til din bil når du bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Herlig! Begynner å bli gira på chip hvertfall! Skal ikke se bort ifra at det kommer på plass neste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå